عشق زود گذر...


پـسر دختـر زیبـایی را دیـد ، شیـفتش شـد . چنـد ساعـتی با

هم تـو خیـابون قـدم

میـزدن کـه یـهو بنــز گــرون قیـمت جلـوی پـاشـون تـرمـز زد .

 

دختره به پسره گفت

: خوش گذشـت ! ولـی نـمیتونـم همیـشهپیاده راه بــرم بای

... نشسـت تـوی ماشیـن

، راننده بهش گفت : خانـم ببخشیـد مـن رانـنـده ایـن آقـا

هستـم لطفـا پیــاده

شیـد


 

 



نظرات شما عزیزان:

آریانا
ساعت17:34---11 شهريور 1392
سلام.خوبی؟
من عاشق مطلباتم اگر مایلی لینکت کنم.خوشحال میشم بازم به سر بزنی.


دوستانه
ساعت19:04---2 شهريور 1392
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه,وبتون عالیه من که وااااااقعا خوشم اومدممنون به من سر زدین باز هم منتظر تون هستم

parya
ساعت17:00---1 شهريور 1392
خوب دهنشو سرویس کرد ایول

ستاره
ساعت4:15---30 مرداد 1392
سلام وبت عالیه قشنگه حرفهای واقعی حرف دل خوبه....

شاهین
ساعت17:28---29 مرداد 1392
سلام خوبی امدم وبت رو دیدم خیلی عالی بود

ریحانه
ساعت14:27---27 مرداد 1392
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخ
وبت خییییییییییلی خییییییییییلی قشنگه.اکثرپست هارو خوندم!
خصوصا قالبت
خیلی وبتو دوس دارم
اهنگشم عالیه
باافتخااااااررررررر لینکیدم!


کریستینا
ساعت0:50---24 مرداد 1392
یه بارم یه پسرخوب پیدامیشه دختره گندمیزنه به همه چی

دخمل زیبا
ساعت22:08---23 مرداد 1392
سلااااااااااااااااااااام با افتخار لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 21:40 | نویسنده : MOSTAFA |